Náš postup pri opravách:

2.) Diagnostika

Vaše zariadenie prechádza rôznymi diagnostickými testami. Po analýze nasleduje, ak je potrebné, výmena komponentu a opätovne prebieha test. Po tom ..

3.) Konzultácia zo zákazníkom

Po dôkladnej analýze je zákazník informovaný o stave a približnej cene za opravu. Na mail mu je opäť zaslaná nová objednávka.

4.) Zálohovanie

Vo všetkých prípadoch robíme zálohu do nášho lokálneho Cloudu. V prípade, ak zákazník požiada o zdieľanie dát počas opravy, je to veľmi jednoduché. Na email mu zašleme link a v sms-správe vygenerovaný kód. A môže sťahovať. 

5.) Oprava zariadenia

Ak je potrebné:

  • zazálohujeme pôvodné dáta
  • nainštalujeme alebo preinštalujeme počítač podľa presne určených pravidiel
  • mechanicky vyčistíme počítač
  • spustíme 24 - hodinové testovanie

6.) Odovzdanie 

  • kontaktujeme zákazníka
  • odprezentujeme opravený počítač (notebook, tablet, server...)
  • ukážeme, ako sa starať o počítač a dáta v ňom

Opravy notebookov

Opravy počítačov pre CNC stroje